Leveringsvoorwaarden

Leveringsvoorwaarden

Vermelde prijzen zijn exclusief BTW. Brillen versturen zonder glazen. Het demonteren van de glazen is niet op risico van Eye To Eye.
Wij besteden de grootste zorg aan uw reparatie en inslijpopdrachten. Mocht er desondanks toch een opmerking zijn, dan dient u deze binnen 7 dagen na ontvangst te melden. Gelieve ook alle (voor de herstelling) overbodige onderdelen NIET mee te sturen.
Ook dient u kleine onderdelen vast te plakken aan de orderbon om zo verlies van kleine stukjes te voorkomen. Eye To Eye is niet verantwoordelijk voor eventuele beschadigingen of verlies van dit soort onderdelen. Aanpassingen aan monturen zoals wegfrezen van vaste neussteuntjes e.d. zijn voor eigen risico.
Op onze herstellingen zit een garantie periode van 3 maanden.

Om uw inslijporders op een goede en vlotte manier te kunnen afhandelen, is het belangrijk dat u aan de volgende punten aandacht besteed. Bij glasbrillen dienen de juiste lengte schroeven en/of plastiek busjes te worden bijgeleverd. Orderbonnen dienen volledig te worden ingevuld omdat anders de order vertraging oploopt. Alleen de PD invullen die moet worden ingeslepen!!! Bij overslijpers dienen de glazen door de opticien uit het oude montuur gedemonteerd te worden. Bij bestaande monturen is Eye To Eye Optiekservice niet aansprakelijk voor eventuele breuk aan het montuur. Voor glasbrillen zijn de volgende glastypes geschikt: 1.6 en 1.67. Alle andere glastypes slijpen wij wel in, maar dan ligt het eventueel breukrisico NIET bij ons.

Eigen risico:

- Minerale glazen

- Meekleurende of gekleurde glazen in glas- of nylorbrillen

- Onvoldoende randdikte bij glas- en nylorbrillen

- Buffelhoorn monturen

- Inslijp 1.5 en 1.74 index

- Polijsten van kunststof monturen

Brillen dienen aangeleverd te worden in een harde etui waar de gemonteerde bril in zijn geheel inpast, om zo te voorkomen dat er breuk ontstaat tijdens het transport. Doet men dit niet dan is Eye To Eye Optiekservice NIET aansprakelijk. Hi-index glazen laten zich moeilijk polijsten, wij zijn niet verantwoordelijk voor het resultaat.

In geval van eventuele garantie, gelieve dan het oude ordernummer en referentie te vermelden.

Versturen van de brillen of andere reparaties is niet op risico van Eye To Eye.
Wij sturen alle orders op dezelfde wijze retour, zoals wij ze ook van u hebben ontvangen (post, Distroptiek, verzekerd).
Indien u wenst dat uw order via een pakketdienst retour moet, dient u dit duidelijk te vermelden bij de opmerkingen.
Betalingen dienen te gebeuren binnen 15 dagen na ontvangst factuur.

Telefonisch bereikbaar: di t/m vrij  09.00 - 12.00 en 13.30u-16.30u (vrij tot 16u).
Op maandag werken wij wel maar zijn wij telefonisch niet bereikbaar.
Doordat wij afhankelijk zijn van de post, kan het zijn dat sommige orders langer onderweg zijn.

Meer info?

Wilt u meer weten over onze werkwijze? We vertellen u graag meer. Neem contact met ons op.