Leveringsvoorwaarden

Brillen versturen zonder glazen.
Het demonteren van de glazen is niet op risico van Eye to Eye: extra kosten €5,-.
Vermelde prijzen zijn exl. BTW. 

Wij besteden de grootste zorg aan uw reparatie. Mocht er desondanks toch een opmerking zijn, dient U deze binnen 7 dagen na ontvangst te melden. 

Op onze reparaties is een garantie van 3 maanden.
Betalingen dienen te gebeuren binnen 15 dagen na ontvangst factuur.
Versturen van de brillen of andere reparaties is niet op risico van Eye to Eye.

Indien U wenst dat uw pakket aangetekend teruggezonden wordt, dient u dit duidelijk te vermelden bij 'opmerkingen'. In geval van eventuele garantie, gelieve dan het oude notanummer en referentie te vermelden.
 
Telefonisch bereikbaar: di t/m vrij  09.00 - 12.00 en 13.30u-16.30u (vrij tot 16u).
Op maandag werken wij wel maar zijn wij telefonisch niet bereikbaar.
Doordat wij afhankelijk zijn van de post, kan het zijn dat sommige orders langer onderweg zijn.

Meer info?

Wilt u meer weten over onze werkwijze? We vertellen u graag meer. Neem contact met ons op.

Deze site maakt gebruik van Cookies. x